
Pannenkoeken met wieken bij Molen Windlust
Algemeen 585 keer gelezenNieuwerkerk aan den IJssel - Van zelfgemalen meel en gebuild bloem worden zaterdag 29 november - op de échte Sint Pannekoek - door de vrijwilligers van molen Wind stapels pannenkoeken gebakken. “De bijzondere wieken-pannenkoek staat ook weer op het menu”, laat Dick Groenendal, gastheer van het eerste uur, weten.
De molen, sinds 2005 open voor publiek, kan elke bijdrage gebruiken voor onderhoud. De vrijwilligers stellen alles in het werk om geld bij elkaar te sprokkelen. Sint Pannenkoek is een mooie gelegenheid”, zegt vrijwilliger Rob Rosbergen, die benadrukt dat zowel ‘hier opeten’ als ‘afhalen’ mogelijk is.
Pannenkoekeneters zijn tussen 11.30 en 15.30 uur welkom bij de molen aan Kortenoord 3 in Nieuwerkerk aan den IJssel.


















